Entre Direct Marketing s.r.o.

Od roku 1992 poskytujeme pro naše klienty služby spojené se zpracováním dokumentů – podatelny, výpravny, poštovné, reprografické služby, archivace, digitalizace a také elektronickou spisovou službu.

  • v roce 2015 přesáhl počet zaměstnanců EDM se zdravotním postižením 50% a můžeme tak poskytovat naše služby v režimu náhradního plnění.
  • na stránkách www.centrum-tisku-praha.cz najdete veškeré informace o našich tiskových a reprografických službách
  • poskytujeme také službu dosilka.cz, kde za Vás vyzvedneme a naskenujeme zásilky, takže již nikdy nebudete muset na poštu

 

Pracujeme pro řadu významných klientů v samotných  administrativních budovách nebo poskytujeme tzv. offsite služby, kdy pro klienty zajišťujeme zpracování dokumentů na externích pracovištích.

Mezi nejznámější  současné či minulé klienty  patří:

ŠKODA Auto Mladá Boleslav, HSBC a FIO Banka, AIG, Accenture Services, Bosch, Adidas, HP, LG, CISCO, Marriott hotel, U.S. Steel a řada dalších.

 

Entre Direct Marketing s.r.o. Praha 10, Česko
Led 30, 2019
Částečný úvazek
Společnost EDM s.r.o. přijme pro pobočky v Praze, nového kolegu na pozici Řidič/Řidička - OZP   Tato pozice je vymezena pro tělesně postižené v invalidním důchodu. Práce na poloviční úvazek (25 hod./týden), práce na HPP. Pracovní smlouva na dobu určitou, s prodloužením v případě spokojenosti na dobu neurčitou Hodinová mzda 120,- Kč/hod, po zkušební době 140 Kč/hod. NÁBOROVÝ PŘISPĚVEK 10.000,-Kč  Nástup: ihned   Náplň práce : svoz zásilek od klientů a odvoz na poštovní depo, rozvoz zásilek ke klientům. Jedná o pravidelné předem naplánované neměnící se trasy.   Požadavky: velmi dobrá znalost Prahy a okolí, příjemné vystupování (kontakt se zákazníkem), ochota učit se novým věcem, zodpovědnost za svěřené úkoly, organizační schopnosti, čistý trestní rejstřík, řidičský průkaz sk. B.  
Entre Direct Marketing s.r.o. Praha 6, Česko
Led 20, 2019
Částečný úvazek
Do našeho malého týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici  ASISTENTKA/ASISTENT. Tato pozice je vymezena výhradně  pro osoby v invalidním důchodu. Práce na poloviční úvazek (20 hod./týden). HPP, pracovní smlouva na dobu určitou, s prodloužením v případě spokojenosti na dobu neurčitou.   Náplň práce : Administrativní podpora vedení společnosti, podpora a spolupráce s našimi pobočkami -stravenky, docházka a další podpůrné administrativní činnosti.   Jaké máme požadavky: velmi dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint), příjemné vystupování, ochota učit se novým věcem, pečlivost a svědomitost, odpovědnost za svěřené úkoly.             Co můžeme nabídnout:    služební PC a mobil ( výhodný tarif pro rodinu ), stravenky (85 Kč/den ), občasné home office, flexibilní pracovní doba.   Nástup : co nejdříve, ideálně 1.2.2019. Místo výkonu práce : Šárka Business Park, Lužná 591, 160 00 Praha 6 Těšíme se na setkání s Vámi. Pošlete nám svůj životopis.                Kontakt : Ing. Gabriela Machová , personální manažer, tel: 725 212 200,  g abriela.machova@edm-s ro.cz