Obchodní referent Brno ID-4756CP

Datum zveřejnění: 4.7.2017
Místo výkonu práce: Brno
Zaměstnavatel: Česká pošta, s.p.
Pozice pro OZP

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Co bude Vaší náplní práce?

  • administrativní a analytická servisní podpora obchodních manažerů
  • péče o zákazníky s menším obratem
  • zpracování informací od obchodních manažerů a zákazníků
  • správa databází a zákaznických informací
  • odpovědnost za realizaci obchodních cílů regionu

Co byste měl mít?

  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • výborná znalost MS Office podmínkou
  • praxe v oblasti organizace obchodu minimálně 1rok
  • aktivní proklientský přístup a vysoké pracovní nasazení
  • flexibilita, vyzrálá a empatická osobnost
  • organizační schopnosti, samostatnost
  • VŠ/ŠŠ vzdělání
  • znalost AJ nebo NJ

Odměníme Vás:

  • zázemím stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • odpovídajícím finančním ohodnocením v návaznosti na schopnosti a výkon
  • různorodou prací s možností denního kontaktu s klienty
  • možností dalšího vzdělávání
  • základní pracovní dobou 37,5 hod. týdně a 5ti týdny dovolené
  • širokou škálou benefitů, včetně rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • pracovní smlouvou na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení

Kde budete pracovat?

  • Brno

Kdy byste mohl nastoupit?

  • srpen 2017

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Zaujala Vás tato nabídka?

ODPOVĚDĚT